Overslaan naar content

Front-backoffice medewerker

Houten, Utrecht, Nederland€ 2.300 - € 3.000 per maandOperations

Functieomschrijving

Word onze Front- en backoffice topper bij Dakprofijt! Wij zoeken een sprankelende professional met een vurige passie voor klantenservice. Als het zonnetje in huis ben jij het kloppende hart van ons bedrijf, altijd paraat om de prangende vragen van klanten te beantwoorden via telefoon, chat en e-mail. Met jouw charme, vlotte communicatie en professionele flair, weet je collega's en klanten te betoveren. Maak deel uit van ons stralende team en laat je positieve energie schitteren in deze dynamische rol!

Fulltime/Parttime 32-40 uur · Houten


Verantwoordelijkheden:

  • Meedenken met de directie en je collega om uitmuntendheid in klantenservice te bereiken.
  • Onderhouden van sterke klantrelaties door het begrijpen van behoeften en het effectief oplossen van problemen.
  • Afhandelen van complexe klachten en escalaties, inclusief samenwerking met andere afdelingen om oplossingen te vinden.
  • Identificeren en implementeren van verbeteringen in klantenserviceprocessen.
  • Rapporteren over klantenserviceprestaties en het monitoren van KPI's.
  • Zorgen voor naleving van relevante regelgeving en bedrijfsbeleid.
  • Delen van klantfeedback en inzichten met andere afdelingen om de algehele klantervaring te verbeteren.
  • Bevorderen van een klantgerichte cultuur binnen de organisatie.
  • Verkennen van innovatieve benaderingen om de klantenservice te verbeteren.

Vereisten

Je gaat het huidige team versterken en ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast doe je ook nog veel administratieve taken zoals de Monitoring van de zonnepanelen aanmaken voor onze klanten en denk je mee over het verbeteren van processen.

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding.
  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie binnen de front- en backoffice.
  • Uitstekende communicatievaardigheden en een klantgerichte benadering.
  • Diepgaand begrip van klantenserviceprocessen en -protocollen.
  • Probleemoplossend vermogen en besluitvaardigheid.
  • Nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
  • Bekendheid met technologie en systemen voor klantenservice is een pluspunt.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift
  • Flexibiliteit en stressbestendigheid (soms kan het behoorlijk druk zijn, maar dat schrikt jou niet af!)
  • Een dosis creativiteit om de front office-ervaring te verbeteren

Wat bieden we jou

Je komt te werken in een jong, duurzaam en snelgroeiend bedrijf, wat baangarantie biedt. We streven naar een open en informele sfeer waar iedereen zich fijn voelt. Samen met jou hopen we de wereld een stukje duurzamer te maken en tot slot bieden we je het volgende;


👓 De mogelijkheid om Dak Profijt verder te ontwikkelen op het gebied van de Customer journey.

💰 Een salarisindicatie tussen de € 2.300 a € 3.000 ,- bruto per maand o.b.v. ervaring en een 40-urige werkweek

🚗 Reiskostenvergoeding

🧓 Premievrije pensioenregeling

💻 Laptop van de zaak

💡Een functie waarin jouw mening telt en meedenken gewaardeerd wordt

💼Directe communicatielijnen naar het MT

🍃Werken in een duurzame branche, wat baangarantie biedt

🥂 Bedrijfsuitjes: 2-jaarlijkse exclusieve bedrijfsuitjes


Interessant? Solliciteer dan via onderstaande knop!


of